[Talk-cz] Kvartální pivo 06/2017

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Pátek Květen 19 07:02:04 UTC 2017

Napsal jsem o tom větičku na osmap.cz/komunita

Též tam odkazuju na spredsheet, kde bychom mohli dávat aktuální informace +
zapisovat kdo přijde.
Myslím, že je fajn to mít na jednom místě, abychom navzájem tak tušili kdo
je kde aktivní.

Viz - zapište prosím účast:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/12zGtW414R9se_g_87FdmpHj2B6xO1gf5mG94avTmFb4/edit#gid=1985830819

P.