[Talk-cz] Náměstí a třídy

Ha Noj ehanoj na gmail.com
Pondělí Květen 22 09:00:43 UTC 2017

> No...pokud to odpovídá místnímu stavu (sice pochybuju, že kdokoli ověřil
>>

> Jo, neověřil, ale zase, co to je místní stav? Přímo tady u nás naproti na
> ulici stojí dva baráky, z nichž jeden má na sobě cedulku "Palackého třída"
> a vedlejší "Palackého tř.". Obě cedulky jsou jinak stejné, oficiální,
> vzdálené od sebe možná 50 m. To IMHO nelze brát jako dva různé místní
> stavy. V extrémních případech by tak některé ulice mohly střídat název co
> 100 m. Případně by domy v ulici mohly mít ve své adrese něco jiného než
> název samotné té ulice (malá cedulka nad vchodem se zkratkou vs. velká
> [...]
*** Správci územní identifikace jsou stavební úřady, které ho vkládají do
ČÚZK RUIAN. Ne OSM, ani ÚJČ. V jednotlivých případech si dokážu představit
řešení problémů zeleného stromu života. Určitě ale ne takto plošným
zásahem, který vzešel z několika zkušeností bez debaty zde.

> Co mi tady vyloženě vadí, jsou ty zastávky - název podle toho, co je na
> sloupku, odpovídá názvu v jízdním řádu; tohle bych jen tak od stolu
> neměnil.
> Jinak byla řeč o "třídě" a destination=*, to nevidím tady ani v okolních
> changesetech - co se stalo v těchto případech?
>
> Třídy jsou úplně analogické případy, jako náměstí ("Masarykova tř." ->
"Masarykova třída"), ale v jiných changesetech. Ty zastávky a destination=*
večer revertnu.
*** to je na revert celého changesetu.

ha
hanoj