[Talk-cz] Náměstí a třídy

Michal Fabík michal.fabik na gmail.com
Úterý Květen 23 10:10:46 UTC 2017

> nevím, jak v případě adresy
>
> ale u názvu samotného je každý znak velký problém
>
> v pátek na srazu mi Johny vykládal, jak ho naháněl úřad a chtěl po něm
> pokutu,
> že měl někde napsáno 'Společnost s r. o.' a přitom registrováno měl
> 'Společnost s. r. o.', tedy rozdíl byl v jedné tečce, kterou úředník při
> opisování vynechal
>
> zmiňoval pak v té souvislosti nějaký případ, kdy firma formálně
> zbankrotovala,
> a přitom reálně pokračovala na stejné provozovně, akorát si na ceduli
> [...]

(Off topic:)

Ahoj, zajímavé. Mám zkušenost se zakládáním firmy v Srbsku, kde místní
obchodní soud nařídil dodatečné přezkoumání, protože požadovaný název firmy
se nedostatečně odlišoval od názvu nějaké už existující firmy, tak jestli
prý nejde o nějaký podvod tohoto typu. Název se lišil ve dvou písmenech ze
šesti a ta druhá firma podnikala v naprosto nesouvisejícím oboru. Tak nějak
podvědomě jsem věřil, že v tomhle století už jsme v Česku blíž tomto,
připusťme taky extrémnímu, přístupu, než tupému bazírování na jedné tečce.

--
Michal Fabík