[Talk-cz] Export

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Květen 25 17:42:22 UTC 2017

Tak jsem to konečně našel. Já hledal nějakou přehlednou tabulku a ona to je
celá věta dole na stránce:

Lanžhot: 05/2022!
http://www.cuzk.cz/Dokument.aspx?PRARESKOD=30&MENUID=10436&AKCE=META:
SESTAVA:MDR002_XSLT:WEBCUZK_ID:679119

Plánovaný termín dokončení digitalizace katastrální mapy v tomto
katastrálním území je 05/2022.

Kostice: 12/2019
http://www.cuzk.cz/Dokument.aspx?AKCE=META:SESTAVA:MDR002_XSLT:WEBCUZK_ID:
670588

Tvrdonice:  12/2020
http://www.cuzk.cz/Dokument.aspx?AKCE=META:SESTAVA:MDR002_XSLT:WEBCUZK_ID:
772020

Takže to vidím na čistě manuální práci dle satelitních map. S trochou praxe
a se znalostí několika triků a nástrojů JOSM to jde docela rychle.
Taky můžeš zkusit Tracer a původní Mono server pro tracování bitmapy. Někdo
to prý stále používá a funguje mu to.

Marián

---------- Původní e-mail ----------