[Talk-cz] Zákaz kouření

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Středa Květen 31 09:36:24 UTC 2017

> Problém je, jestli se to opravdu bude týkat všech restaurací. Viděl jsem,
> že připravují nějaké kličky. A taky si nejsem jist, zda to platí jen pro
> vnitřní prostory, nebo i na zahrádkách.

Zákonem je kouření zakázáno „ve vnitřním prostoru provozovny stravovacích
služeb“, přičemž zákaz se nevztahuje na vodní dýmky a elektronické
cigarety, které si tedy mohou i nadále upravovat restaurace samy. Takže k
mapování v OSM zůstává rozlišování, zda se v provozovně smí kouřit
elektronické cigarety (a vodní dýmky) a zda mají dovoleno kouření na
zahrádce (třeba smoking:outside=*). Ale souhlasím, že s hromadným
odstraňováním informací bych úplně nespěchal, maximálně tak přejmenovat,
aby až to budeme vracet/měnit…

-- Petr Kadlec / Mormegil