[Talk-cz] Modré parkovací zóny - jak mapovat?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Listopad 1 15:58:49 UTC 2017

No jo, Pražáci mají zase něco extra ;)

Respektive "všichni" mají něco extra, jen České Budějovice měly
průšvih s IT, takže o open datech si zatím můžeme nechat jen zdát...
Nebo se někomu podařilo něco dobře utajeného najít?