[Talk-cz] multipolygony a cesty v lese

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Listopad 2 12:03:53 UTC 2017

Beru, že ty multipolygony mají svoje nevýhody, ale používají se běžně.
Netuším, proč zrovna u lesů by měly být špatně, resp. obdobně by pak měly
být špatně třeba i pole apod. Tím by ovšem třeba import z lpis ztrácel
absolutně význam. Ne že bych ho používala běžně, ale občas se hodí použít
to k překreslení stavu, pokud se v okolí hodně staví apod. Dají se pak
podle toho najít přesněji hranice nové zástavby, nové ulice a silnice,
pokud je ještě neukazuje katastr a RUIAN.

*Řekla bych, že ta snaha rozdělit to cestami vychází z "nové" snahy
vykreslovat silnice ne jako linie, ale jako plochy, navíc slepené k sobě. *Pak
by to mělo logiku, protože jinak to bude hrozné udržovat.

Uživatel fell je otázka sama o sobě - "řádí" všude možně. Otázka je, co s
tím. Osobně bych byla pro to, ho v Čechách zatím trochu usměrnit, pokud
mapu tedy nechce udržovat sám...

> Ahoj všem, byl jsem německy kontaktován uživatelem fell3 s dotazem, proč
používám na lesní plochy multipolygony místo menších ploch. Podle něj, by
měly být lesní plochy rozděleny na malé kousky podle cest.
> Otázka je, co je správně když silnice, cesta nebo trať vede lesem, mají
být lesní plochy na každé straně cesty, nebo stačí, když cesta povede přes
souvislou lesní plochu.