[Talk-cz] Fwd: DŮLEŽITÉ_Doplnění infa k aplikaci

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Čtvrtek Listopad 2 15:46:54 UTC 2017

Dámy a pánové,

dovolil jsem si proaktivně přihlásit OpenStreetMap.cz do soutěže "Společně
otevíráme data" - s nikým jsem to nekonzultoval, bylo to na poslední
chvíli, prostě jsem to udělal a čekal, co se bude dít.

Teď se mi to trochu vrátilo, protože po mě chějí: "Co se za poslední rok
aktualizovalo/změnilo".

Mohli byste mi prosím pomoct? Co se stalo zásadního v roce 2017, kvůli čemu
je OSM nejlepší otevřeně-datový projekt v ČR?

Prosím moc neváhejte reagovat, chtějí to obratem.

Díky za pomoc

Jachym

P.S. Prosím pište nejdřív konstruktivně, a nadávky co jsem si to dovolil
bez informování komunity do zvláštního vlákna, abych se v tom vyznal - díky.