[Talk-cz] Fwd: DŮLEŽITÉ_Doplnění infa k aplikaci

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Listopad 2 17:09:40 UTC 2017

Ahoj,
když se kouknu na změny na githubu: https://github.com/osmcz/osmcz/commits/
master
tak tam vidím hlavně:

* Přechod na novou verzi Leafletjs a dalších js knihoven
* Optimalizace pro optimální zobrazení na mobilu:
    - kondenzované atributy
    - možnost běhu na celé obrazovce
* Optimalizace css pro tisk
* Nový přepínač vrstev:
    - režim "běžný uživatel" a "pokročilý uživatel"
    - přidány nové vrstvy (RUIAN, LPIS, OSM poznámky, wikimedia map,
katastr, …)
* Nový formulář pro nahrávání fotek rozcestníků

Od května už pak nic. Ale zima zase na krku, tak k něčemu zase dostanu.

Marián

---------- Původní e-mail ----------