[Talk-cz] Fwd: DŮLEŽITÉ_Doplnění infa k aplikaci

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pátek Listopad 3 00:13:58 UTC 2017

> napsal jsem co máme s tím, že statistiky/mapy dodáme. bď to bude stačit
> nebo to stačit nebude tak jako tak - díky všem

btw, jestli se to třeba bude hodit, tak jsem sem
<https://drive.google.com/drive/folders/1CsgpfW7q7fVt82PAEixzSMszkVSKK1Q1?usp=sharing>
upnul některé změny, které jsem v průběhu posledního roku dělal. Rád si to
takhle printscreenuju, vidět ten rozdíl je jediná odměna za vynaložený čas
:-) Určitě by ty obrázky neměly jít na veřejnost, tak jak jsou -- poskytuju
je zatím komunitě, když je někdo šikovně ořeže, může z toho třeba být
zajímavý výstup ;-)

H.