[Talk-cz] Fwd: DŮLEŽITÉ_Doplnění infa k aplikaci

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Listopad 3 09:37:54 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Lukas Gebauer <gebylist na mlp.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 3. 11. 2017 10:06:47
Předmět: Re: [Talk-cz] Fwd: DŮLEŽITÉ_Doplnění infa k aplikaci
"> Ok, ale to je od stavu BEFORE nejspíš změna i faktická. Pro presentaci
> "odvedené práce" se víc hodí oblast, která se sama o sobě v terénu moc
> nezměnila, ale v OSM se změnila výrazně. Jsem to myslel..

Tak zkuste tohle kousicek za Prahou... tam je zmena, kam se podivas.

http://pierzen.dev.openstreetmap.org/hot/leaflet/OSM-Compare-before-af
ter.html#15/49.9125/14.6509

"

Jen jestli to není až moc zpátky. Before je z fosm.org , takže cca 6 let. A
v tom požadavku je pokrok za poslední rok.

Marián

"

--
Lukas Gebauer.