[Talk-cz] Fwd: DŮLEŽITÉ_Doplnění infa k aplikaci

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Listopad 3 14:33:35 UTC 2017

Ahoj, jen odkazy, vic snad po vikendu pokud se Jachym ozve, co presne
by potreboval :-)

http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/stats.php
pripadne lze vyuzit obcasne shrnuti ve weekly, pokud 2017, tak:

http://www.weeklyosm.eu/cz/archives/8725
http://www.weeklyosm.eu/cz/archives/9415

Bye