[Talk-cz] Hromadne pridani adres + jak jednoduse pridat routy busu

lists na andree.sk lists na andree.sk
Neděle Listopad 5 09:20:14 UTC 2017

Zdravim,

v mapach chybaju POI, ktore je mozne (asi nominatimom?) jednoducho
skonvertovat zo zoznamov adries na webe...

Napr. DM drogerie:
http://www.dm-drogeriemarkt.cz/cz_homepage/688136/filialfinder.html?view=asMarketfinder&address=praha
prip. https://www.zasilkovna.cz/pobocky?limit=all&closest=1&do=Update

Riesilo sa to tu uz niekedy? Problem s licenciou by snad nemal byt...

Druha vec - autobusove a pod. routy napr. v Prahe su dost out-of-date.
Ale popravde, minule som sa pokusal zeditovat jeden bus relation a v
JOSM aj iD to bolo peklo, ze som nezvladol ani zmazat neaktualne casti.

Neexistuje nejaky tool, ktory by napr. pouzil OSRM, s tym ze by sa tam
len zadali "pruchozi body"? Napr. autobusove zastavky, a prip.
krizovatky... Uplne idealne by bolo asi umoznit znacit routy len pomocou
tych zastavok, lebo je to na hranici udrzovatelnosti...

--
Diky,

Andrej