[Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Listopad 7 09:04:23 UTC 2017

Raději samostatně.

Procházela jsem editace uživatele fell3 a zdají se mi velmi podivné. Asi by
bylo dobře ho rychle zabrzdit, protože jich přibývá nepřiměřeným způsobem.

Není tu někdo, kdo by měl informace např. o Kunraticích u Cvikova? Changeset
<https://www.openstreetmap.org/changeset/53553646#map=19/50.76853/14.67969&layers=N>
jednoznačně
blbě, protože aktivně zmapoval někomu nepřístupnou cestu na zahradě
<https://mapy.cz/s/2bkIT>, navíc jednoznačně buďto podle ortofota na mapy.cz
nebo CUZK (což asi zmiňuje v jinak nic neříkajícím komentáři).

Případně na to prosím ještě někdo koukněte, než ho začnu kontaktovat,
jestli mi někde něco neušlo - je to moje hodnocení z gauče, bez místní
znalosti.

Zatím na něj všichni dost kašlou, na protože tím množstvím changesetů ty
jeho změny zapadají v množství a nedají se dohledat. Nemá na změnách skoro
žádné komentáře.

Majka