[Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Listopad 7 09:43:19 UTC 2017

Primárně mi jde o to, že to mapuje patrně podle zdroje, který je
nekompatibilní - k něčemu kompatibilnímu (kromě návštěvy toho dotyčného) se
mi nepodařilo prohrabat a ta zeď vypadá jako překážka toho, aby tam bylo
vidět jinak.