[Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Listopad 7 12:49:12 UTC 2017

Ahoj,

jsem si zase chvíli hrál se spatial_ref_sys. Do postgisu se dostal oficiální řádek se SRID 5514, který se liší od našeho používaného. Nejenže se liší, ale je také pěkně blbě - vše je šouplé o několik metrů (!) na jiho-jihovýchod.

Nicméně jsem si hrál dál a zkusil zase přidat +nadgrids=czech a celkem vyděšeně zírám na to, že v Jablunkově, tedy v oblasti, kde byly největší posuny, teď vizuálně vše sedí na CUZK:KM naprosto přesně. Těžko říct, zda byla chyba v Geosu nebo Postgisu. No jukněte na obrázek z Jablunkova.

Zkontroloval jsem sever, jih, západ, Prahu a Brno a vizuálně vše sedí přesně na pixel.

Tak myslíte, že mám ty geometrie v RUIAN updatnout?

To je skoro na výstřel z Aurory, ostatně je 7. listopadu :-)

--
Petr