[Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Listopad 7 13:01:05 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 7. 11. 2017 13:50:40
Předmět: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!
"Ahoj,

jsem si zase chvíli hrál se spatial_ref_sys. Do postgisu se dostal oficiální
řádek se SRID 5514, který se liší od našeho používaného. Nejenže se liší,
ale je také pěkně blbě - vše je šouplé o několik metrů (!) na jiho-
jihovýchod.

Nicméně jsem si hrál dál a zkusil zase přidat +nadgrids=czech a celkem
vyděšeně zírám na to, že v Jablunkově, tedy v oblasti, kde byly největší
posuny, teď vizuálně vše sedí na CUZK:KM naprosto přesně. Těžko říct, zda
byla chyba v Geosu nebo Postgisu. No jukněte na obrázek z Jablunkova.

Zkontroloval jsem sever, jih, západ, Prahu a Brno a vizuálně vše sedí přesně
na pixel.

Tak myslíte, že mám ty geometrie v RUIAN updatnout?
"

Myslíš, že se něco pokazí? Maximálně začne Tracer normálně fungovat :-D