[Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Listopad 7 13:07:12 UTC 2017

Tak zatím zpráva o stavu debaty pro ty, co německy nevládnou.

Uživatel fell3 zdárně komunikuje, stejně zdárně se vyhýbá konkrétní
informaci o tom, jaké zdroje používá (tedy podle mého kecá, údajně tisíce
záznamů cyklopřátel z Čech -> můj překlad: při troše štěstí Strava, + to co
je standardně v JOSM, což není pro všechny jeho editace možné). Můj osobní
dojem jsou jednoznačně nekompatibilní zdroje, místní znalost to asi nebude
vzhledem k nejnovější záměně zdi a plotu (zvrchu nelze vždy rozeznat). Je
to ale podivné, protože fotí a nahrává fotky pro Mapillary. Ovšem zdá se,
že pro mapování to nepoužívá, nechává to asi na jiné.

Anglicky nemluví ani slovo, hlásí, že umí dost česky. Tož, je odkázaný na
prostudování českých standardů pro editaci předtím, než bude pokračovat v
editaci v Čechách.

Byl poučen o tom, jak v JOSM nechat changeset otevřený a nahrávat do něj
postupně, což by alespoň mohlo dovolit ty jeho editace mít po nějakou dobu
pod rozumným dohledem. Slibuje, že večer to zkusí, extra jsem si kvůli
němu přepínala JOSM do němčiny... Snad se zadaří, 13.766 sad změn a 12.909
nových cest (highway) za poslední 2 měsíce jen v Čechách
<http://osmstats.neis-one.org/?item=countries&country=Czech%20Republic> je
rána, to nikdo z nás nemá ani náhodou. A zrovna teď se strašně diví, že
jsem si dovolila napsat, ať dá vědět ty zdroje, protože to považujeme za
podivné, a v českých standardech nenašel nic, co by dělal špatně.