[Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

Jan Macura macurajan na gmail.com
Úterý Listopad 7 22:22:43 UTC 2017

> Mně jo. Proto bych přetrasoval i ty ostatní. Ale taky na to můžeš jít z
> opačné strany, nastavit si posun v pluginu a nic ti nebude přečuhovat. A já
> si ten posun tady u nás na severovýchodě zase smažu. Nebudu pak muset
> řešit, že edituji někde jinde, třeba v Praze, a budovy se mi trasují s
> posunem. Pak je musím ručně posouvat - méně přesné.
>
> Stejně tak mi tady už nebudou dělat bordel lidi, co posuny vůbec neřeší.

No mě právě přijde horší řešit to konstantním posunem, než to neřešit
vůbec. Vzhledem k tomu, že ten posun byl, dle toho co jsem se tu dočetl,
nekonstantní (konkrétně šlo o nějakou radiální chybu), tak to je řešení
jedné chyby zaváděním další chyby.

> Jak často přetrasováváš celou vesnici?

Vždy, když je rychlejší oklikat to všechno, než hledat jednotlivé rozdíly
(ty právě můžou být jenom v atributech). Takže překvapivě to není tak
zřídka.

Jo, to by byla užitečná informace! :-)

H.