[Talk-cz] import relací

Petr Bolf petr.bolf na domogled.com
Středa Listopad 8 22:24:37 UTC 2017

zdravím,

omlouvám se za dotaz, možná bude nakonec chyba mezi židlí a klávesnicí,
ale nemohu najít řešení.

Potřebuji naimportovat relaci, v mém případě železniční síť, která je
zde http://www.openstreetmap.org/relation/2332889.

Potřebuji s tím dál programově pracovat, tak jsem se rozhodl použít
osmosis a naimportovat do postgresql databáze. Příkaz může vypadat třeba
takto.

curl http://www.openstreetmap.org/api/0.6/relation/2332889 | osmosis
--read-xml file=- --wp host=xx user=xx password=xx database=gis Toto
funguje a naplní tabulku relations právě jednou relací a tabulku
relation_members v ní obsaženými relacemi (případně cestami). A já
potřebuji rekurzivně stáhnou vše až na úroveň bodů. Nenašel jsem jiný
způsob, tak jsem si to naprogramoval tak, že v osm souboru projdu
všechny elementy member a z atributu rel udělám další http dotaz na
realci,nebo cestu. Případně na bod. Nepřijde mi to příliš efektivní, je
to pomalé, bodů je opravdu hodně, možná i docela zatěžuju server. Jak
správně postupovat? díky Petr Bolf