[Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Listopad 9 10:09:02 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 11. 2017 10:52:28
Předmět: Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné
mapování
"
> Detailně:
>
> V tom konkrétním komentáři dotyčný nevidí problém v tom, že tam "zatím"
chybí označení private - zatím jsou to cca 4 měsíce, takže to bez výslovného
upozornění neopraví a v plánu ani nikdy neměl.

> Můj návrh řešení - hlavně ten aktivní uživatel fell3: začnu (pod
samostatným přihlášením) v podstatě spamovat výzvou k opravě - tedy dohledám
changesety a všude hodím stejnou výzvu k opravě. Dám tomu cca měsíc, a pak
hodím revert na všechny zahradní bazény.

To neni rozumne.

a) Spamovat lidi neni pekne. Nechcem ze "zvlastniho uzivatele" udelat
"opravdoveho vandala", ze?

b) Jestli tam ty bazeny jsou, neni dobry napad je
mazat. access=private by mel resit vsechny problemy.

"

No právě. Jestli tam jsou. Podle mně je většina těch bazénů aktuálně někde v
kůlně.