[Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Listopad 9 22:24:45 UTC 2017

> Ty mapuješ s přesností na setiny milimetru? Wau :-D

Ehm, tak to si pořád nerozumíme. Je úplně jedno, jak "přesně" (ve smyslu, s
jakou odchylkou od skutečnosti) tam ten bod vložíš ("zmapuješ"), záleží na
tom, jak "přesně" (ve smyslu, s jakou zaokrouhlovací chybou) to ta databáze
uloží. A pro počítač prostě 49.4861237 není totéž jako 49.4861236. Ale tomu
určitě rozumíš líp než já...

> V Traceru funguje "přitahování". Pokud je v určitém okruhu okolo nově
> přidávaného uzlu nějaký již existující uzel, tak se použije ten. I za cenu
> toho, že to nebude echt přesné. Takže pokud trasuješ řadu budov, bude na
> společných rozích vždy jen uzel, protože rozdíl v řádu cm se zanedbá.
> Přesné číslo je někde ve zdrojácích, můžeš si jej najít, jestli tě to
> zajímá.
>
> Takže kupodivu, se klidně může stát, že i po této změně ti Tracer nahlásí
> "Beze změny", protože ten rozdíl nová vs. existující souřadnice bude
> zanedbatelný.

Tak tohle je důležitý! Jestli tracer zanedbá nějakou smysluplnou odchylku
(a když se bavíme o OSM, tak smysluplná je podle mě všechno pod 1 metr),
pak je to naprosto ok a nevidím důvod něčemu bránit a aktualizovat
transformační klíč ;-)

H.