[Talk-cz] nefunguje mi vzdálené otevírání JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pondělí Listopad 13 09:04:52 UTC 2017

díky, uvedený postup pomohl
Pražák
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Martinec <jan na martinec.name>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 13. 11. 2017 9:36:35
Předmět: Re: [Talk-cz] nefunguje mi vzdálené otevírání JOSM
"Dne 13.11.2017 v 09:27 Zdeněk Pražák napsal(a):
> otevírám z poslední verze firefoxu

Zkusil bych otevřít https://127.0.0.1:8112/ - pravděpodobně vyskočí
varování o neznámém certifikátu, tam je potřeba přidat výjimku. Pak už
by to mělo fungovat. (technické detaily v
https://josm.openstreetmap.de/ticket/10033 ; a nový Chrome to začal
podporovat, protože pro stránky na localhostu přestal kontrolovat
certifikáty)

Zdar,
Honza Piškvor Martinec