[Talk-cz] Posouvání adresních bodů (Was: Adding housenumbers with StreetComplete)

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pondělí Listopad 13 13:29:45 UTC 2017

Ahoj,

On 13 November 2017 at 10:03, Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> wrote:

> * the housenumber is not put inside of the building area and is just
> slightly off. This is because the centroid from
> government has incorrect GPS data. In this case (90% of houses without
> housenumber) adding new number is wrong. The
> correct way is just to move point with housenumber inside of the area of
> building.

k tomuhle mě napadá: to posouvání adresních bodů dovnitř polygonů budov je
žádoucí editace? Ručně? Nebo se zkusíme zamyslet a pustíme na to robota?
Přemýšlelo se o tom už někdy dřív?

H.