[Talk-cz] Posouvání adresních bodů (Was: Adding housenumbers with StreetComplete)

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Listopad 13 18:34:44 UTC 2017

Dne 13.11.2017 v 15:17 Petr Vejsada napsal(a):
> žádoucí editace by to mohla být pouze manuálně a za intenzivního používání hlavy ;-). Robot to už dávno dělá a není to vůbec triviální.

Přesně tak.
Někdy jsem narazil na to, že adresa je na stodole a nikoliv na baráku. Nebo celá vesnice byla posunutá, tj. adresní body
byli o 50 metru na východ. Celá ulice. Všechny baráky pak vyskakovali na StreetComplete k doplnění adresy. Když jsem si
to ověřil u několika baráku, tak jsem pak posunul všechny body v ulici.
V každém případě to dělám jenom v ulicích kde jsem byl a nebo kde to znám.

Mirek