[Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Listopad 20 15:30:17 UTC 2017

Dne Po 20. listopadu 2017 14:38:56, Jan Macura napsal(a):

> Kvůli změně v RÚIAN? Jakože vznikly (nově se postavily nebo zaměřily)? Nebo
> to myslíš jinak?

Ano, kvůli té změně. Počítá se to tak, že když je alespoň 70% plochy budovy v RUIAN pokryto budovou v OSM, tak je to jakoby OK, tedy jakoby ještě v toleranci. Pokud je pokryto méně než 70% plochy, tak se bere jako nezmapovaná. Tím, že se posunul RUIAN se v některých případech muselo stát, že budova v OSM přestala pokrývat alespoň 70% plochy budovy.

Není to nic nečekaného. Spíš jsem se bál, aby to nebyly desetitisíce :-).