[Talk-cz] Fwd: DŮLEŽITÉ_Vyhlášení soutěže Společně otevíráme data_Zvláštní cena

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Listopad 20 18:41:26 UTC 2017

kdyz tam bude za komunitu víc lidí, tak je to myslím ok

já v tuhle dobu zítra opravdu nemůžu

jestli tam je prostor na rečnění nevim, ale štěstí přeje připraveným

2-3 lidi?

Petr, Majka, ...?