[Talk-cz] Jak vznikají chyby v RUIAN

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Listopad 21 14:49:01 UTC 2017

Ahoj,

já myslím, že budova může stát na více parcelách, ale jen jedna z nich je ta "identifikační". V KM to asi řešili tak, že zakreslili definiční bod na všechny parcely, na kterých stavba stojí a při digitalizaci se neměli čeho chytit.

Ty oddělené části jsou, myslím, zbytky po nepovedené opravě. Lépe je to vidět zde: http://ruian.poloha.net/building.php?kod=6204317

Tam je vidět původní geometrie, jen ten úzký kousek. Pak to opravili, je tam vidět budova co vypadá jako budova, ale na ten kousíček zapomněli a ten tam zůstal.

Jinak ty opravy rozřezaných budov často řeší tak, že všechny ty části nechají v RÚIAN, ale smažou jim geometrii. Tu jednu zbylou s geometrií pak opraví. Někdy i správně :-)