[Talk-cz] Používání railway=junction

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Listopad 22 16:37:08 UTC 2017

Dne 22.11.2017 v 14:26 Radek Svoboda napsal(a):
> Zkusím popsat navržené mapování, jestli to chápu správně.
> Třeba na tomto případě spojky mezi dvěma odbočkami:
> http://overpass-turbo.eu/s/t9p
> Obě odbočky jsou jako uzly (railway=junction), mají jméno(name), kód
> (railway:ref) ...
> a relace této spojky (railway=facility, name=Jméno spojky) bude
> obsahovat jen příslušnou oblast (landuse=
> railway)? Vlastní koleje už ne? A co uzly odboček?
> Nemělo by se na relaci spojky dívat jako na krátkou trať, kde jsou v
> relaci jen příslušné cesty?

Jednak zapremejslej o tom, k cemu by to jako bylo dobry.

A pak se bez podivat na nejaky schema zeleznicni site, nevim o tom, ze
by nejaka trat v CR zacinala nebo koncila jinde, nez na nadrazi (cemuz
se mimo jiny rika zeleznicni uzel = junction). Pochopitelne - ne kazdy
nadrazi je zeleznicnim uzlem. A hypoteticky (v CR asi neexistuje) nemusi
byt zeleznicni uzel nadrazim.

Vyhybky (= ten node kde se koleje napojujou) maj zcela jiste nejaky ID,
jen nevim o zadnym vyuzitelnym zdroji. Leda to zkusit obejit ;D.

BTW: A to "novy" schema OSM vesele dal nerenederuje.