[Talk-cz] Jak najít smazaná data?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Říjen 9 05:31:50 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Macura <macurajan na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 10. 2017 17:44:14
Předmět: [Talk-cz] Jak najít smazaná data?
"

Ahoj,

někdo smazal cestu, a mě zajímá kdo, kdy a proč.
Existuje nějaký mechanismus, jak tuto cestu (a tyto informace) nalézt, když
vím jen to, kde dříve byla?

"

Ahoj,

když si na openstreetmap.org najedeš na danou oblast a stiskneš tlačítko
"Historie", tak se ti otevře seznam changesetů, které danou oblast obsahují.
Bohužel tam budou i changesety, které jsou třeba přes celou republiku nebo i
Evropu.

Co konkrétně daný changeset změnil se dá zobrazit pomocí https://overpass-
api.de/achavi/?changeset=12345

kde za 12345 zadáš číslo changesetu, které tě zajímá. Ovšem funguje to dobře
jen na menší changesety. U těch velkých, přes velkou oblast mi to bohužel
málokdy funguje :-(

Možná existuje i nějaká lepší cesta, ale tu neznám.