[Talk-cz] Jak najít smazaná data?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Říjen 9 12:59:35 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Milan Cerny <milancer na centrum.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 10. 2017 14:45:11
Předmět: Re: [Talk-cz] Jak najít smazaná data?
"Nešlo by to dohledat podle starších exportů, kopií dat, nebo offline map?
Určitě by tím šel dohledat datum, nebo alespoň období smazání. Možná by se z
toho dalo dostat i číslo smazaného prvku.
Offline mapy občas stahuji, třeba se tam něco najde. Můžeš upřesnit o jakou
oblast se jedná?

Milan
"

Možná by něco takového šlo u Petra na poloha.net. Nevím teď, jestli tam má i
historii OSM, ale pokud ano, tak by mohly stačit přibližné souřadnice, kudy
cesta vedla a najít v historii smazané body z okolí.

Akorát, že Petr aktuálně migruje ;-)

Marián

"