[Talk-cz] Jak najít smazaná data?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Říjen 9 13:20:33 UTC 2017

Potvrzuju, že overpass-turbo funguje. Takže: zazoomovat na bývalou cestu,
vybrat bbox zahrnující tuhle cestu a dotaz byl (pro datum od 20/09/2017:
<osm-script date="2017-09-20T07:20:07Z">
  <bbox-query into="_" {{bbox}} />
  <union into="_">
    <recurse from="_" into="_" type="up"/>
    <recurse from="_" into="_" type="down"/>
  </union>
  <print e="" from="_" geometry="skeleton" limit="" mode="meta" n=""
order="id" s="" w=""/>
</osm-script>

Našlo smazanou cestu, a je vidět kdo ji jakým changesetem smazal. Je třeba
ale vybrat celou "bývalou" cestu nebo její větší část - patrně tam musí být
alespoň jeden bod uvnitř...