[Talk-cz] Školení Alpina

Vladimír Slávik Slavik.Vladimir na seznam.cz
Pátek Říjen 13 11:28:07 UTC 2017

Rád bych pomohl, ale jako obvykle se mi tam nacpala nějaká svatba, takže
holt ani jedno. Někdo nahoře nechce abych se kamarádil s českými mapery :P

V.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 13. 10. 2017 13:16:47
Předmět: Re: [Talk-cz] Školení Alpina
"
---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 13. 10. 2017 13:11:11
Předmět: [Talk-cz] Školení Alpina
"Ahoj,
4.11. budu dělat školení o OpenStreetMap pro průvodce Alpiny v Brně. Bude to
celý den.
Zatím nemám vůbec tušení kolik tam bude lidí. Ale pokud by mi s tím někdo
chtěl pomoci, tak neodmítnu.
Akorát je problém, že to konfliktí se sobotním programem OpenAltu. :( Což je
zároveň důvod, proč mě v sobotu na OpenAltu
neuvidíte.
"

Snad se někdo najde. Já mám v sobotu přednášku pro širší veřejnost, takže
budu muset na OpenAlt ;-)