[Talk-cz] Čím správně nahradit kombinaci landuse=residential + name

Vladimír Slávik Slavik.Vladimir na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 19 15:02:32 UTC 2017

Ahoj, taky Líšeň v Brně myslím... Souhlasím že je to dost nešťastné, ale
netuším jak to změnit správně.

Jak je to vlastně s městy, čtvrtěmi atd? Existuje nějaký úředně daný rozsah,
který je až kamsi do lesů, který máme jako boundary s name a máme taky bod
někde uprostřed kde je name. Kam do toho pasuje označení skutečně obydlené
oblasti, která má taky to name? http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:
landuse%3Dresidential mi nepřipadá nijak rozhodné...

V.
---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 19. 10. 2017 15:09:38
Předmět: [Talk-cz] Čím správně nahradit kombinaci landuse=residential + name

"
Náhodou jsem si všimla, že máme v ČB několik míst označených kombinací
landuse=residential a name=xxx, například sídliště Máj
(http://overpass-turbo.eu/s/srQ) nebo část Mladé (jak landuse, tak i bodem
jako place=neighbourhood.

Podle mého je to nešťastné řešení - ta území samozřejmě nejsou jen to, co je
ohraničeno tím "residential". Co s tím? Jen smazat to jméno u landuse? Nebo
se snažit zakreslit plochu pro place?