[Talk-cz] Rychlebské stezky mají s OSM problém

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Říjen 20 12:28:14 UTC 2017

Ono se to nezdá, ale ČR, i když je malá, tak na počet mapperů je vlastně
docela velká. Loni na podzim jsme třeba byli o prodlouženém víkendu v
Jeseníku a okolí jsme si trochu prošli, ale šli jsme na opačnou stranu
(Zlatý Chlum) a další den pak Lesní bar. Moc jsme toho nestihli. Pokud
aktivně nemapuje někdo místní, tak může trvat docela dlouho, než se něco
aktualizuje.

Nedávno mi volala nějaká dáma (na netu si na mně dokonce našla číslo), že
jim někdo na jejich pozemku zakreslil parkoviště. Prý kdo je za to
zodpovědný. Nakonec jsem zjistil, že před lety půjčili na jednu sezónu
kousek pozemku místnímu soukromému ZOO, než si vybudují vlastní parkoviště.
No a někdo tam byl, parkoviště zmapoval, ale ani po otevření oficiálního
parkoviště nikdo to dočasné nesmazal. Zřejmě neměl důvod tam jezdit. No a po
pěti letech tam to parkoviště stále bylo, i když už to dávno nebyla pravda.

Takže bych se vůbec nedivil, pokud dané stezky někdo ze závodníků opravdu
stihl zakreslit. I kdyby byl ten závod jednodenní, tak příprava určitě jeden
den netrvala. Muselo se to naplánovat, vyznačit, upravit. Mohly se tam jet
nějaké tréninky a testovací jízdy.

Marián

---------- Původní e-mail ----------