[Talk-cz] highway=track v landuse=residential?

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Říjen 23 12:57:55 UTC 2017

Čau,

> highway=service - asfaltka pro veřejnost obvykle nepřístupná (typicky v lese za závorou) případně vede na nějaké neveřejné místo

Tak tenhle příklad prodle mě není highway=service, ale highway=track+tracktype=grade1+access=forestry

highway=service jsou obvykle příjezdové cesty k nějakým zařízením/budovám.

Dalibor