[Talk-cz] Nastal čas na kontrolu překladů wiki.openstreetmap.org?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Říjen 31 15:33:56 UTC 2017

Počasí se nám horší a večer je brzy tma...

Řekla bych, že nastal čas začít kontrolovat, zda se nám neliší
překlady na wiki.openstreetmap.org od anglické verze, případně u
některých stránek od německé verze.

Máme nějaký mechanismus, jak to udělat ve více lidech, případně jak si
usnadnit práci?

Ideálně by bylo vhodné předpřipravit seznam stránek, které je třeba
zkontrolovat (tedy EN, případně DE verze je novější než verze CS) a
mít nějakou kontrolu toho, co je kdy odkontrolováno.

Osobně jsem na webové stránce skončila tím, že by pro průběžnou
automatickou kontrolu mělo stačit porovnat datum v xpath
//*[@id="footer-info-lastmod"] pro jazykové verze stránky, totéž by
mělo být k získání přes api. Tím ale bohužel moje dovednosti končí...

Majka