[Talk-cz] Názvy vodních nádrží a water=reservoir

Michal Poupa michal.poupa na gmail.com
Sobota Září 2 07:06:07 UTC 2017

Hodně přehrad bylo a možná ještě je zadáno jako "využití krajiny"
landuse	reservoir
a ne jako přehrada

natural=water + water=reservoir.

Tímto způsobem je zadána bohužel i spousta rybníků - je možno to nějak hromadně převést na ten nový způsob? Tedy na

natural=water + water=pond

Michal