[Talk-cz] Note spam v Praze?

osm na kub.cz osm na kub.cz
Úterý Září 5 05:32:13 UTC 2017

Souhlasím s mnohým řečeným, jen přidám svoji zkušenost - v několika
takových Pražských areálech jsem pracovně byl a byl jsem velice
překvapen, že tam je sice děsivě vyhlížející závora / vrátný / plot, ale
nikdo se na nic neptá protože vnitřek je skutečně veřejnosti přístupný a
jsou tam firmy kam chodí "míň lidí ale za to cíleně". Například firma
která vám zabalí cokoli od 500 kusů výše a podobně. Prostě je to ten
level, kdy se nehraje na výlohy a skvělý adresy, ale na to co ta firma
reálně dělá / obchod reálně prodává. Spousty z toho jsou velkoobchody,
který jsou taky vlastně přístupný komukoli (ale jeden kus vám neprodaj,
to už je ale něco jiného).

Celkově vzato je to celkem reálný zmapovat a až na solitérní blbce by ty
firmy asi i byly rády, protože jim tam nebudou bloudit kurýři po areálu
(adresy totiž bejvaj dos divoký skoro jako v Africe - něco jako Areál
ten a te, severní vjezd třetí ulice hala B2 (zvoňte vzadu).) Mimochodem
mám pocit, že právě takhle nezmapovanost je kromě ožralů jediný důvod
proč tam maj ty vrátný :)  Hezké industriální mapování

gorn