[Talk-cz] Note spam v Praze?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Září 5 08:02:35 UTC 2017

Nikdo netvrdí, že je to k ničemu. K ničemu jsou ale ty poznámky s výzvou k
zmapování.
To je podle mě totiž reálné jen, pokud se člověk už na místo z nějakého
důvodu dostane. Nedovedu si představit, že se pohrabu přes vrátnici s
odůvodněním "jen si to tu jdu zmapovat, zatím ani moc netuším kdo všechno
tu je". Ale třeba jsem to jen já :)