[Talk-cz] Rozbijeni dat pomoci relation

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Září 5 14:18:52 UTC 2017

Dne 5.9.2017 v 15:56 Janda Martin napsal(a):
> Dobry den,
>
>    narazil jsem na problem ze pri vytvareni novych relation se rozbiji stare polygony. Myslim ze pro male objekty je lepsi relation nepouzivat. Jednodussi je duplikovat nekolik segmentu cary.
> Editace relation je problematicka a v JOSM neni dobre podporene a chybi i vynucena validace pred commitem.

Cus, a co je mineno vytvarenim novych relation? JOSM je naopak jediny
editor ktery relace jakoz takoz zvlada.

V principu muze node/way byt primo clenem 0-N relaci, pripadne muze
relace byt clenem jine relace. Pokud ale nekdo neodebere prvek z puvodni
relace, urcite ji nerozbije.

A rozhodne neni dobry napad cokoli kdekoli duplikovat.