[Talk-cz] Import dat do QGisu

r00t r00t na r00t.cz
Středa Září 6 11:25:25 UTC 2017

Ahoj,

> Překvapilo mě, kolik informací je v některých místech k dispozici (viz:
> http://demo.f4map.com/#lat=50.0742640&lon=14.4568753&zoom=17&camera.theta=80&camera.phi=-151.157).
> Přibývají stále? Je to z nějakých zdrojů dat, dělá se to ručně, či jak sběr těch výšek a barev budov probíhá?
Pocet pater se importuje z RUIANu. Ale jakekoliv komplexnejsi tvary nebo
parametry (smer strechy, barvy,...) jsou delane rucne. Vetsinou jde hlavne o nejake
vyznamne budovy, pamatky atd., v Praze jich je celkem dost.
Pred nejakou dobou jsem z fotek zmapoval barvy domu v polovine Proseka, stejne
jako strechy atd. Prace na nekolik dnu a vysledek je jenom videt v F4map:
http://demo.f4map.com/#lat=50.1192010&lon=14.4822438&zoom=18&camera.theta=69.4&camera.phi=-73.521
...dalo by se rict "tolik prace a pritom je to takova blbost"...