[Talk-cz] ruian budovy - kudy začít? (Was: Import dat do QGisu)

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Září 6 12:42:51 UTC 2017

Dne 6.9.2017 v 13:55 Miroslav Suchy napsal(a):

> http://ruian.poloha.net/budovy/?sort=1
>
> Mirek

Ahoj,

ten seznam mě zaujal, pár z těch obcí navštěvuju i fyzicky a byl bych s
to doplnit - ale nedohledal jsem ani na webu, ani na osmap.cz, ani na
wiki, z čeho poznám chybějící budovy. Řekněme, že třeba bych chtěl
doplnit Českou Třebovou - jak poznám, které budovy patří do těch 161
nezmapovaných? Stačí mapovat z leteckých podkladů? (A až je zmapuju,
stačí je uploadnout do mapy, nebo mám nějak pingnout i tuhle stránku?)

Díky a mapování zdar,

Honza Piškvor Martinec