[Talk-cz] Zabaged výškopis

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Září 6 14:03:17 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 6. 9. 2017 15:42:30
Předmět: [Talk-cz] Zabaged výškopis
"Ahoj,

roztomilý soubor: https://ulozto.cz/!XHQme8mUgkbA/zabaged-vyskopis-zip

Obsahuje vrstevnice po 10 metrech pro celou republiku, dále vrstevnice po
dvou metrech, ale bohužel jen západní půlku republiky. Pak doplňkové
vrstevnice, to jsem nepochopil přesně, co to je - prostě někde jsou a jsou
hodně husté, nejméně po dvou metrech.

Další roztomilost, kterou soubor obsahuje, jsou hranice vodstva - potoky,
řeky, rybníky, moře a oceány chybí ;-). Je tam opravdu kdejaká louže.
"

Tak ona na to je WMS vrstva: http://geoportal.cuzk.cz/(S(ima5
yuiccgoqhvpgkvcubqay))/Default.aspx?menu=3113&mode=TextMeta&side=wms.verejne
&metadataID=CZ-CUZK-WMS-ZABAGED-P&metadataXSL=metadata.sluzba

"
No otázka samozřejmě je, jak je to se Zabaged, zda je to úřední dílo atd.
"

Mám pocit, že tam je stejný problém jako u ortofoto. Ale je ještě otázka,
jestli úplně všechny vrstvy.