[Talk-cz] Import dat do QGisu

Jan Macura macurajan na gmail.com
Středa Září 6 21:00:37 UTC 2017

Také zdravím,

> Tedy:
> Rád bych využili OSM data v práci, ale nedaří se mi je správně importovat
> do QGisu. Viz: https://gis.stackexchange.com/questions/254282/importing-
> large-osm-data-to-qgis-failed-using-quickosm-spatiallite-
> layer-or-ad/254325#254325

Používám v QGISu postup: Vektor->OpenStreetMap->Stáhnout data OSM->uložený
soubor *.osm načtu přes Vrstvy->Přidat vrstvu->Přdat vektorovou vrstvu. Ono
to sice ukazuje "number of features: 0", ale když dám "vybrat vše" a
potvrdím načtení, tak tam je všechno, co očekávám. Ale používám to jen pro
malá území, samozřejmě netuším, jak se to bude chovat při zpracování celého
území státu.

H.