[Talk-cz] review_requested - nový tag k changesetu (Fwd: iD news: v2.4.0 released)

Jan Martinec jan na martinec.name
Sobota Září 9 19:09:40 UTC 2017

Ahoj,

v changesetech se začal objevovat tag review_requested - jako první ho
tam začal přidávat nový iD (v2.4.0):
> *NEW changeset tags for improved changeset analysis*
>     • `review_requested=yes`  (“yes” if the user has checked the box)
Neboli uživatel iDu (a nově i JOSMu, v josm-latest je to od dnešní
verze) může zakliknout "skoukněte mi pls někdo ten changeset, jestli to
je OK".

A co s tím?

Například tady se to dá naklikat třeba pro ČR, a vyjede seznam
changesetů, kde si autor vyžádal revizi.
https://resultmaps.neis-one.org/osm-suspicious?country=190&hours=96&mappingdays=-1&tsearch=review_requested%3Dyes&anyobj=t&comp=%3E&value=10&action=d&obj=n

Delší počtení v angličtině tady a tady:
http://neis-one.org/2017/09/review-requests-osm/
https://github.com/openstreetmap/iD/issues/4133