[Talk-cz] Pojmenovani danych souradnic

Jan Martinec jan na martinec.name
Pondělí Září 11 07:15:52 UTC 2017

Střed oceánu a jiné liduprosté lokace bych možná řešil nějak jinak ("ani na
zoom 1 to nic nevrací? Lookup podle nejbližších pobřežních měst, tj.
Voronoi map.")

Nevím ale, jestli tohle někdo vůbec poskytuje jako API, to by možná stálo
za to si tu mapu předpočítat pro řádově stovku příbřežních měst, víc v
tomhle měřítku nemá smysl: "1200 km od Rejkjavíku" a "1195 km od Selfoss"
je geograficky téměř identická informace, totiž "nejbližší pevnina je
Island," ale u toho prvního aspoň někdo tuší, kde to je.

Zdar,
HPM