[Talk-cz] Dotaz k rozcestníku

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Září 11 09:11:51 UTC 2017

Za mě je to jeden rozcestník - z hlediska obecného mapování daných tras,
tzn. cílových a průchozích bodů je toto právě jeden bod. Má (předpokládám,
jistě se potvrdí z názvů cílů nejbližších rozcestníků na žluté i na modré
doleva i doprava) jedno jméno "U Libniče". A z fotky zcela jednoznačně i
jedno ref CB219.

že to není dokonale vidět z obou stran, je technický problém operátora.
Značkař to na místě něměl rozumě kam dát, nebo se mu nepodařilo to díky
specifickým podmínkám na místě vymyslet jinak.

vop

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 11. 9. 2017 11:06:18
Předmět: [Talk-cz] Dotaz k rozcestníku
"
Zdravím. V sobotu při focení rozcestníků jsem narazila na jeden, kde mám
dotaz k tomu, jak správně označit v datech, resp. jak správně přidávat
fotku.

Z fotky
(https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/pixlr_20170909212041434.jpg) v
databázi rozcestníků je doufejme zřejmý problém - rozcestník je ze dvou
stran velkého stromu, z jedné strany začíná kratičká žlutá, z druhé strany
prochází modrá. Na místě není nejmenší problém si všimnout jen jednoho z
nich, cesty ten strom obcházejí ze všech stran. Při cestování po modré není
vůbec vidět ten pro žlutou a obráceně to platí také, jen ta žlutá tady
začíná nebo končí, takže je větší pravděpodobnost po té modré začít pátrat.

Je to jeden rozcestník nebo dva samostatné?

Díky za radu,

Majka