[Talk-cz] Nominatim - kraj v samostatném elementu

Michal Červenka micek na centrum.cz
Úterý Září 12 08:14:18 UTC 2017

Ahoj,

chci se zeptat, zda někdo neví, jak ve výsledcích reverzního hledání z Nominatim dostat kraj v ČR do samostatného elementu.

Například pro následující dotaz: http://nominatim.openstreetmap.org/reverse?format=json&lat=49.0820292&lon=16.4119436&zoom=10&addressdetails=1&accept-language=cs
Ve výsledku je kraj uveden v elementu display_name:
"display_name": "Moravské Bránice, okres Brno-venkov, Jihomoravský kraj, Jihovýchod, Česko",
ale v rozpadu adresy už uveden není:
"address": {
    "city": "Moravské Bránice",
    "county": "okres Brno-venkov",
    "state": "Jihovýchod",
    "country": "Česko",
    "country_code": "cz"
}

Zkoušel jsem různé nastavení a kombinace parametrů zoom, addressdetails, extratags, namedetails ...  ale nikdy se mi nepodařilo dostat kraj do samostatného elementu.
Přitom HTML formát výsledků (http://nominatim.openstreetmap.org/reverse.php?format=html&lat=49.0820292&lon=16.4119436&zoom=10) odkazuje na detail lokace (http://nominatim.openstreetmap.org/details.php?place_id=172532382), kde kraj v rozpadu adresy uveden je.

Díky,
M.Č.