[Talk-cz] Nominatim - kraj v samostatném elementu

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Září 12 08:53:52 UTC 2017

Dne 12.9.2017 v 10:14 Michal Červenka napsal(a):
> Ahoj,
>
> chci se zeptat, zda někdo neví, jak ve výsledcích reverzního hledání z Nominatim dostat kraj v ČR do samostatného elementu.
>
> Například pro následující dotaz: http://nominatim.openstreetmap.org/reverse?format=json&lat=49.0820292&lon=16.4119436&zoom=10&addressdetails=1&accept-language=cs
> Ve výsledku je kraj uveden v elementu display_name:
> "display_name": "Moravské Bránice, okres Brno-venkov, Jihomoravský kraj, Jihovýchod, Česko",
> ale v rozpadu adresy už uveden není:
> "address": {
>     "city": "Moravské Bránice",
> [...]
Ahoj,

mám obavu, že nijak - addressdetails vrací NUTS 1 a NUTS 2 (což je ten
region Jihovýchod), a pak LAU-1 a LAU-2, ale z nějakýho důvodu nevrací
NUTS 3, což je admin level 6:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Nominatim#Hierarchy

Je to teda trochu divný, protože větší část států má admin_level 6 a
nemá 5, ale zjevně je tu patrný britský vliv na OSM (tam se admin_level
5 používá i reálně),
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:admin_level

Takže vidím jen možnost udělat (a protlačit) patch pro Nominatim, aby se
zobrazoval i level 6; nebo si ten kraj dotáhnout "za tři rohy" třeba
přes Overpass.

Zdar,
HPM